18 de decembro de 2015

Obra de quinto: "O día de Nadal"


OBRA DE TEATRO: O día de Nadal
Representada o venres 18 de decembro de 2015


ACTRICES/personaxes:
MARIÑA ABOY BARCIA : filla maior
LUCIA MENDEZ OUTON : filla pequena
UXIA CARREIRA LOPEZ . nai
LUCIA FREIRE CORTES : can (Tobi)
LORENA CARREIRA ARZUA : Mamanoela

Escena 1
FILLA PEQUENA: quen vai vir esta noite?
FILLA MAIOR : esta noite ven papanoel
NAI : non filliñas esta noite ven Mamanoela
FILLA PEQUENA : E quen é esa ?
NAI : É unha muller axudante de papanoel que trae regalos
FILLA MAIOR : Imos para a cama ?
NAI: Hai que cear
FILLA MAIOR: Eu xa ceei
NAI: pois hai que levar os dentes
FILLA MAIOR : pois vamos
(lavan os dentes)
FILLA MAIOR : Imos para a cama ?
NAI : Imos
(dormen e ven Mamanoela e ladra o can)
MAMANUELA: Cala can
(chora a filla pequena)
NAI: Tranquila filliña que estou eu aqui
NAI:Cala Tobi
(soa o despertador)
NAI: Bos dias
FILLAS: Bos dias
NAI: Que preferides abrir os regalos ou desayunar
FILLAS: Abrir os regalos
NAI: Pois veña
FILLA MAIOR: Que poucos regalos
NAI: Non filliñas tendes moitos regalos porque hai nenos no mundo que non teñen ningun regalo eu diria de donar un na asociacion na que traballo .Queredes donar un ?
FILLAS: Vale
NAI : Imos almorzar e despois doarémolos

FILLA MAIOR: Eu xa acabei . Marchamos?
NAI : Veña imos.Tobi ,queres vir?
CAN: Guau,Guau,
NAI : Veña subide no coche
(van no coche ,chegan a asociacion)
NAI: Metede na caixa os regalos que ides donar
(meten os regalos na caixa)
FILLA MAIOR: A onde van eses regalos ?
NAI: Van aos sitios onde non teñen regalos
NAI: Subide no coche que xa é tarde para comer
(soben no coche e marchan para a casa)
(chegan a casa e comen)
NAI:mentras eu lavo a louza, ide xogar cos novos xoguetes
(xogan e ao que a nai acaba de lavar vai xunto ás fillas)
NAI: Que tal o pasades?
FILLAS: Ben
NAI: Que é o que máis vos gustou de hoxe?
FILLA MENOR: A min gustoume levar os regalos á asociación
FILLA MAIOR: Pois a min gustoume pensar que compartindo un regalo noso outras nenos e nenas van poder xogar
NAI: Así me gusta, fillas, que comprendades que non necesitamos tantas cousas e que é mellor compartir.
(cantan e bailan villancicos do Nadal)

FIN

Ningún comentario:

Publicar un comentario